Shop Mobile More Submit  Join Login
Super Mario Galaxy - Pg 15 by paratroopaCx Super Mario Galaxy - Pg 15 by paratroopaCx
Weegie time! :la:

You didn't think Luigi wasn't gonna use violence on that poor little Koopa Troopa!! Uh... did you? o.O

Anywho, fearsome little Luigi managed to get an airship! Cue the "hip hip hoorays" XD
Wouldn't that be an awesome way to drive a vechicle? JOYSTICKS AND COLOURFUL BUTTONS!!! :dummy:

I got Luigi's little trick from The Simpsons XDDD again lol Remember the New York episode?? EPICNESS!!

And now... Rosalinaaaa is officially introduced! Don't forget she WAS in the first page... meh XP

First Mario thought she was Peach... now he thinks she's a Disney fairy? :rofl: What's next?!

Fave panels: 3, 6, 7, 8, 11 and 14~

enjoy!

Next page: [link]
Previous page: [link]

All characters (C) Nintendo
Art (C) *paratroopaCx
Add a Comment:
 
:iconthewakavorefan12:
TheWakavorefan12 Featured By Owner Apr 5, 2015  Hobbyist General Artist
Mario, just forget Peach, go with my OC Katherine. :P
Reply
:iconlgcraftlol:
LgcraftLol Featured By Owner Jun 17, 2014  Hobbyist Writer
Luigi would have a machine gun, but the castle armory underwent some budget cuts...
Reply
:iconfauna2234:
fauna2234 Featured By Owner May 28, 2014  Hobbyist Artist
LOLZ MARIO! weegeedontwannadie (O.O'')
Reply
:iconiheartrosalina101:
iHeartRosalina101 Featured By Owner Jan 12, 2014  Hobbyist Traditional Artist
lol I love that "Fairy From Pinocchio?" joke.
Reply
:iconendivie11:
Endivie11 Featured By Owner Aug 6, 2013
Just want to say that your comics are hilarious :XD: They really cheer me up :lol:
Reply
:iconfauna2234:
fauna2234 Featured By Owner May 28, 2014  Hobbyist Artist
i agree :3
Reply
:iconparatroopacx:
paratroopaCx Featured By Owner Aug 6, 2013
Aww, that's wonderful to know :aww:
Reply
:iconcheezsmile:
Cheezsmile Featured By Owner Aug 4, 2013
Haha Pinocchoio Rainbow Emote 
Reply
:iconmugenmuffen:
MugenMuffen Featured By Owner Jun 30, 2013  Hobbyist Digital Artist
OH MAH GAWD WHO'S GENNA FEED MAH CHILDREN? XD
Reply
:iconmugenmuffen:
MugenMuffen Featured By Owner Jun 30, 2013  Hobbyist Digital Artist
Lol. Luigi using machiene guns? I don't think so!
Reply
:iconsantigarreta:
SANTIGARRETA Featured By Owner Jun 23, 2013  Student General Artist
SE VE VIEN
Reply
:iconblitzwin:
Blitzwin Featured By Owner Mar 4, 2013  Hobbyist General Artist
Lol "Im not a fruit" I love this keep it up!
Reply
:iconjustasmellow:
JUstasmellow Featured By Owner Feb 27, 2013  Hobbyist
>no I'm not a fruit< :la: aw man! that's a great one:D
Reply
:iconphoenixthehedgehog16:
What's next is that Mario calls her a Fairy GODMOTHA!! :dummy:
Reply
:iconprincemariotoadstool:
PrinceMarioToadstool Featured By Owner Apr 8, 2013  Student Digital Artist
Lul your funny
Reply
:iconphoenixthehedgehog16:
Phoenixthehedgehog16 Featured By Owner Apr 8, 2013
Danke :bow:
Reply
:iconprincemariotoadstool:
PrinceMarioToadstool Featured By Owner Apr 8, 2013  Student Digital Artist
I Laugh to death hahaha!!! i laugh 3 hours ago
Reply
:iconphoenixthehedgehog16:
Phoenixthehedgehog16 Featured By Owner Apr 8, 2013
._o
Reply
:iconprincemariotoadstool:
PrinceMarioToadstool Featured By Owner Apr 8, 2013  Student Digital Artist
:XD: :iconangrybirdplz:
Reply
:iconprincemariotoadstool:
PrinceMarioToadstool Featured By Owner Apr 8, 2013  Student Digital Artist
:iconangrybirdsplz:
Reply
(1 Reply)
:iconespeon-forever:
Espeon-Forever Featured By Owner Dec 16, 2012  Student Artist
LOL I used to call luma's star buddies XD
Reply
:iconfinnish909:
Finnish909 Featured By Owner Nov 3, 2012
Welp. Where's the instruction manual?
Reply
:iconpackaderm:
packaderm Featured By Owner Oct 21, 2012
i plan on making my own mario character who going be very...galaxy based if u get what i mean.
Reply
:iconmegadaisy1:
megadaisy1 Featured By Owner Oct 18, 2012  Student Traditional Artist
At least Weegee don't gotta go violent! XDD I hope their plan suceeds! :dummy:
Reply
:iconkirbystuffs1:
kirbystuffs1 Featured By Owner Oct 12, 2012  Hobbyist Traditional Artist
heh, floatin starfish things. dats funny
Reply
:iconmetroidpeter:
MetroidPeter Featured By Owner Oct 10, 2012
If you need instructions on how to fly the ship, check out the enclosed instruction book!
Reply
:iconparatroopacx:
paratroopaCx Featured By Owner Oct 10, 2012
OMG YES. :D :rofl:
Reply
:iconmetroidpeter:
MetroidPeter Featured By Owner Oct 11, 2012
XD
Reply
:iconlollipopxddd:
LoLLiPoPxDDD Featured By Owner Oct 9, 2012
:XD:
Epic page, I laugh so hard right now. :XD:
Reply
:iconukuarcane:
UkuArcane Featured By Owner Oct 9, 2012  Student Filmographer
Poor Koopa... Whos gonna feed his children... XD I dead with that.
Reply
:iconmariosimpson1:
MarioSimpson1 Featured By Owner Oct 8, 2012  Hobbyist General Artist
LOL!:lmao: I like the Simpsons reference from the "City of New York vs Homer Simpson(Season 9) episode.:giggle:
Also the Koopa looks very cute with that hat and tie.:aww:
Reply
:iconparatroopacx:
paratroopaCx Featured By Owner Oct 9, 2012
Instantly knew you would tell everyone the title XDDD
thanks a bunch! :meow:
Reply
:iconrafaelmartins:
RafaelMartins Featured By Owner Oct 8, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Haha!
Everyone say that she seems the Pinocchio's fairy xD
Reply
:iconparatroopacx:
paratroopaCx Featured By Owner Oct 9, 2012
lol i know XP
Reply
:icongamingdylan:
GamingDylan Featured By Owner Oct 8, 2012  Hobbyist General Artist
:lmao: The Mario Bros are the best! 8D Luigi comes up with a plan to drive an airship, and Mario gets to (not really) meet a Disney Fairy! :rofl:

Now that I think of it, I actually DON'T remember a blue fairy in Pinnochio! :noes: I only remember Jiminy Cricket, and as far as I know the only blue fairy I saw was in Cinderella. >_>

Actually, I nearly thought what happened with what Luigi did. :hmm: I was thinking he'd convince the Koopa to do something else, and steal the Airship with the chance he had... Man, I was close! =P

JOYSTICKS AND COLORFUL BUTTONS!?!?....I need Bowser to appear soon so I can ask him where he gets his airships. XDDDD

Anyways, great job! :clap:
Reply
:iconparatroopacx:
paratroopaCx Featured By Owner Oct 9, 2012
Oh, to be in their shoes~ :iconilavplz: XD

You don't? :noes: [link] [link] these ring a bell?

LOL! close enough! :lol:

tell him I said hi! :meow:

Thanks a lot! C:
Reply
:icongamingdylan:
GamingDylan Featured By Owner Oct 9, 2012  Hobbyist General Artist
I wonder what an average day in their world would be like, an adventure every day. XD

Oooooohhhh, now I remember!! I never thought that fairy was wearing blue. :( I thought for some reason she wore white. :l

:iconwooooplz: HOORAH FOR SOMEWHAT PSYCHIC POWERS

XD He won't be happy with you, for making Mario go on another adventure to save Peach...:noes:...Oh wait, he will, because your comic let him kidnap Peach! :dummy:

No problem! :)
Reply
:icondrawing-stars-02:
Drawing-Stars-02 Featured By Owner Oct 8, 2012  Hobbyist Traditional Artist
:lmao:
The Mario Bros are smart as heck man :XD:
Even if it doesn't show.
:laughing:
Reply
:iconparatroopacx:
paratroopaCx Featured By Owner Oct 9, 2012
pure geniuses :B
Reply
:icondrawing-stars-02:
Drawing-Stars-02 Featured By Owner Oct 9, 2012  Hobbyist Traditional Artist
:rofl:
Reply
:iconcresentsoul:
CresentSoul Featured By Owner Oct 8, 2012  Hobbyist General Artist
That koopa troopa must have been really stupid not to have notice Luigi had tricked him. XD
Reply
:iconparatroopacx:
paratroopaCx Featured By Owner Oct 9, 2012
They DO have small heads... and that means = small brains~ :iconimhappyjrplz:
Reply
:icontamigf181196:
tamigf181196 Featured By Owner Oct 8, 2012
the fairy from pinochio?!?!?! jajajaj epic!!!
Reply
:iconfelixtoonimefanx360:
FelixToonimeFanX360 Featured By Owner Oct 8, 2012
Mario says: Rosalina... Aren't you that blue fairy from Pinocchio?
LOL...
Reply
:icongallantmon8:
gallantmon8 Featured By Owner Oct 8, 2012
I can't blame Mario for making the comparison lol
ROsalina looks so cuuuute <3
Reply
:iconpeach-of-hearts:
Peach-of-Hearts Featured By Owner Oct 8, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Like everyone else says, this is hilarious! :rofl:
Loved the joystick and colorful buttons part :XD:
Reply
:iconparatroopacx:
paratroopaCx Featured By Owner Oct 9, 2012
haha thanks!! :D
Reply
:iconpeach-of-hearts:
Peach-of-Hearts Featured By Owner Oct 9, 2012  Hobbyist Traditional Artist
You have a wonderful sense of humor, that's for sure!
Reply
:iconniban-destikim:
Niban-Destikim Featured By Owner Oct 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
Okay? That was funny :D
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 3436 × 2409




Details

Submitted on
October 8, 2012
Image Size
4.5 MB
Resolution
3436×2409
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
17,555
Favourites
172 (who?)
Comments
94
Downloads
675
×